service@servicepartner.dk +45 4918 1177
ServicePartner
  • Reparation
    • Sådan gør du
    • Opret sag
    • Find sag
    • Priser
      • Apple
      • Fujitsu
      • Acer
      • Huawei
      • Samsung
      • Andet
  • Info
    • Åbningstider
    • Techsave rensning
    • Erhvervs aftale
    • Handelsbetingelser
    • Job
    • Om
    • F.A.Q.
    • AppleCare+
  • Opret sag
  • Find sag
  • Kontakt
  • Betaling

Fujitsu service og reparation

Oplyste priser er inkl moms og montering.

Ved reparation er Diagnosen GRATIS

Fujitsu Lifebook

Fujitsu Tablet LIFEBOOK

Garanti
Diagnose
Strømforsyning
Batteri
Mainboard
SSD

GRATIS
kr. 575,00
fra kr. 536,00
fra kr. 1.346,00
fra kr. 4.710,00
fra kr. 1.500,00

Opret sag
Fujitsu Stylistic

Fujitsu Tablet STYLISTIC

Garanti
Diagnose
Strømforsyning
Batteri
Mainboard
SSD

GRATIS
kr. 575,00
fra kr. 369,00
fra kr. 2.150,00
fra kr. 4.650,00
fra kr. 1.500,00

Opret sag
Fujitsu Lifebook

Fujitsu Notebook LIFEBOOK

Garanti
Diagnose
Strømforsyning
Batteri
Mainboard
SSD

GRATIS
kr. 575,00
fra kr. 359,00
fra kr. 956,00
fra kr. 4.120,00
fra kr. 1.300,00

Opret sag
Fujitsu Esprimo

Fujitsu Desktop ESPRIMO

Garanti
Diagnose
Strømforsyning
Mainboard
SSD

GRATIS
kr. 575,00
fra kr. 1.300,00
fra kr. 2.510,00
fra kr. 1.250,00

Opret sag
Celsius

Fujitsu Workstation CELSIUS

Garanti
Diagnose
Strømforsyning
Mainboard
SSD

GRATIS
kr. 575,00
fra kr. 1.440,00
fra kr. 2.720,00
fra kr. 1.260,00

Opret sag
Fujitsu

Fujitsu Storage and Servers


Kontakt Fujitsu Server afdeling i Hasselager




Kontakt Fujitsu

Fujitsu Support

Er dit produkt dækket af Fujitsu kan du med fordel kontakte deres support på 7222 4646 og få booket afhentning.
Kontakt Fujitsu og tjek din garanti (Warranty) status


Kontakt Fujitsu

Mangler dit produkt?

Hvis vi ikke har dit produkt på vores side, så kontakt os og beskriv produktet og hvad der skal kigges på eller kig forbi vores værksted.



Kontakt

ServicePartner er Fujitsu Autoriseret Service Provider, så du er sikret kvalificeret hjælp, hvis der er behov for reparation af din Fujitsu Celsius, Esprimo, Lifebook eller Stylistic.

Er dit produkt dækket af Fujitsu kan du med fordel kontakte deres support på 7222 4646 og få booket afhentning.

Kan du ikke finde dit Fujitsu produkt på siden er du altid meget velkommen til at kontakte os eller komme forbi vores værksted for at få en pris på reparetionen. Du skal blot oprette en sag på det her på siden. Klik på "Opret sag" oppe til højre på siden og så er du godt på vej.

Er dit produkt ikke længere er dækket af garantien eller forbruger reklamationsretten, kan vi naturligvis stadig hjælpe dig. Opret en sag og så vil vores teknikere stille en diagnose og give en pris på reparationen. Når en reparation ikke omfattet af garanti eller forbruger reklamationsret, så laver vi et skriftligt prisoverslag på reparation. Ved modtagelse af din accept, bliver reparationen påbegyndt. Ved accept af fraskrives fortrydelsesretten, idet der er tale om en ydelse, der påbegyndes straks efter modtagelse af det indsendte produkt og som en specialordre baseret på serienumre på indsendte produkt. Kan der ikke konstateres fejl eller hvis der er tale om brud, fysisk skade, væskeskader m.m. og/eller hvis fremsendte prisoverslag bliver afvist, opkræves et gebyr som dækning for modtagelse, registrering og undersøgelse af dit produkt.

Information om

  • Åbningstider
  • Persondata
  • Handelsbetingelser

ServicePartner Danmark A/S

Ved Klædebo 15
2970 Hørsholm

CVR 20000694

Kontakt vores værksted

Mandag - Fredag:
09:00 - 11:00 & 13:00 - 15:00
+45 4914 8102
service@servicepartner.dk

Copyright ServicePartner