Fujitsu service og reparation
Oplyste priser er inkl moms og montering.
Ved reparation er Diagnosen GRATIS
Fujitsu Tablet LIFEBOOK
Garanti
Diagnose
Strømforsyning
Batteri
Mainboard
SSD
GRATIS
kr. 575,00
fra kr. 536,00
fra kr. 1.346,00
fra kr. 4.710,00
fra kr. 1.500,00
Fujitsu Tablet STYLISTIC
Garanti
Diagnose
Strømforsyning
Batteri
Mainboard
SSD
GRATIS
kr. 575,00
fra kr. 369,00
fra kr. 2.150,00
fra kr. 4.650,00
fra kr. 1.500,00
Fujitsu Notebook LIFEBOOK
Garanti
Diagnose
Strømforsyning
Batteri
Mainboard
SSD
GRATIS
kr. 575,00
fra kr. 359,00
fra kr. 956,00
fra kr. 4.120,00
fra kr. 1.300,00
Fujitsu Desktop ESPRIMO
Garanti
Diagnose
Strømforsyning
Mainboard
SSD
GRATIS
kr. 575,00
fra kr. 1.300,00
fra kr. 2.510,00
fra kr. 1.250,00
Fujitsu Workstation CELSIUS
Garanti
Diagnose
Strømforsyning
Mainboard
SSD
GRATIS
kr. 575,00
fra kr. 1.440,00
fra kr. 2.720,00
fra kr. 1.260,00
Fujitsu Support
Er dit produkt dækket af Fujitsu kan du med fordel kontakte deres support på 7222 4646 og få booket afhentning.
Kontakt Fujitsu og tjek din garanti (Warranty) status
Mangler dit produkt?
Hvis vi ikke har dit produkt på vores side, så kontakt os og beskriv produktet og hvad der skal kigges på eller kig forbi vores værksted.
ServicePartner er Fujitsu Autoriseret Service Provider, så du er sikret kvalificeret hjælp, hvis der er behov for reparation af din Fujitsu Celsius, Esprimo, Lifebook eller Stylistic.
Er dit produkt dækket af Fujitsu kan du med fordel kontakte deres support på 7222 4646 og få booket afhentning.
Kan du ikke finde dit Fujitsu produkt på siden er du altid meget velkommen til at kontakte os eller komme forbi vores værksted for at få en pris på reparetionen. Du skal blot oprette en sag på det her på siden. Klik på "Opret sag" oppe til højre på siden og så er du godt på vej.
Er dit produkt ikke længere er dækket af garantien eller forbruger reklamationsretten, kan vi naturligvis stadig hjælpe dig. Opret en sag og så vil vores teknikere stille en diagnose og give en pris på reparationen. Når en reparation ikke omfattet af garanti eller forbruger reklamationsret, så laver vi et skriftligt prisoverslag på reparation. Ved modtagelse af din accept, bliver reparationen påbegyndt. Ved accept af fraskrives fortrydelsesretten, idet der er tale om en ydelse, der påbegyndes straks efter modtagelse af det indsendte produkt og som en specialordre baseret på serienumre på indsendte produkt. Kan der ikke konstateres fejl eller hvis der er tale om brud, fysisk skade, væskeskader m.m. og/eller hvis fremsendte prisoverslag bliver afvist, opkræves et gebyr som dækning for modtagelse, registrering og undersøgelse af dit produkt.