Apple har konstateret, at det i meget sjældne tilfælde kan forekomme, at batteriet i en iPod nano (1. generation) kan overophedes og dermed udgøre en sikkerhedsrisiko.
De pågældende iPod nano-enheder er solgt mellem september 2005 og december 2006.

Problemet er blevet sporet til en enkelt leverandør af batterier med en produktionsfejl. Problemet forekommer sjældent, men risikoen stiger, jo ældre batteriet er.

Apple anbefaler at undlade brugen af Deres iPod nano (1. generation) indtil den er udskiftet.

Bemærk: Batteriproblemet gælder kun iPod nano (1. generation) og optræder ikke på andre iPod-modeller.


Det er muligt at bestille en erstatningsenhed på internettet. Klik her for at begynde på bestillingen.

iPod nano-serienummeret kontrolleres for at sikre, at iPod'en er omfattet af ordningen. Du modtager en anden enhed, ca. seks uger efter at vi har modtaget din oprindelige iPod nano (1. generation).

Hvis du har en individuelt tilpasset iPod nano, får du en standardmodel som erstatning. Husk at bruge iTunes til at sikkerhedskopiere alle data på din nuværende iPod nano, før du indsender den for at få en anden.

Hvis du har brug for hjælp til at udføre bestillingen, kan du kontakte Apple på 8024 9625. Sørg for at have serienummeret klar til kontrol af din iPod nano.

Alternativt kan du få ServicePartner Danmark A/S til at håndtere udskiftningen for dig iht vores alm. iPod Service.

Med erstatningsenheden følger en garanti mod fejl gældende i 3 måneder fra datoen for service.
Sidste Nyt
flere nyheder...
Copyright© 2018 ServicePartner Danmark A/S