Handelsbetingelser

1. Personlige oplysninger

2. Bestilling og afbestilling

3. Ekspedition

4. Forsendelse

5. Fragtpriser

6. Priser

7. Betaling

8. Fortrydelsesret

9. Garanti

10. Betingelser



1. Personlige oplysninger

Ingen personlige oplysninger der registreres hos ServicePartner Danmark A/S gives videre til 3. part. Du risikerer altså ikke, at vi sælger oplysningerne eller bruger dem i anden interesse end for at kunne håndtere din reparation eller ordre hos os. Vi skal bruge en rækkeoplysninger herunder navn, adresse, telefonnummer, e-mail samt evt. enhedens serienummer.

Desuden registrerer vi IP-adressen hvorfra evt. bestilling foretages. Informationen finder normalt ingen anvendelse, men kan bruges i en evt. politiefterforskning. Alle falske bestillinger politianmeldes!

Jvfnr. Persondataloven oplyser vi på forespørgelse om registrererede oplysninger.

2. Bestilling og afbestilling

Bestilling og afbestilling skal foregå på mail, vedr. salg til salg@servicepartner.dk og vedr. reparationer til service@servicepartner.dk. Bestillingen eller afbestillingen er effektueret, når der kommer en bekræftende mail fra os. Det er ikke muligt at afbestille, når reservedelene er modtaget fra leverandøren eller når en serviceydelse er påbegyndt.

3. Ekspedition

ServicePartner Danmark A/S ekspederer i videst muligt omfang bestillinger samme dag, evt. indenfor 1-2 dage.

4. Forsendelse

Vi forsøger i så vidt omfang som muligt at afsende bestillinger og reparationer samme dag som delene modtages eller reparationen fuldføres. Vi sender ikke pakker til udlandet, heller ikke til Grønland og Færøerne. Vi kan stille pakken klar til afhentning og så kan du som kunde selv kontakte en transportør som afhenter pakken hos os, håndterer toldpapirer og proforma fakturering og bringer den ud til dig.

5. Fragtpriser

Som udgangspunkt sender vi pakkerne værdiforsikret med PostDanmark med mindre andet er oplyst. Værdiforsendelse med faktura fremsendelse er dyrest. Betalingskort eller bankoverførelse, samt e-faktura og afhentning er den billigste ekspedition.

6. Priser

Priser oplyst i f.eks. tilbudsindholdet, salgsoverslag mv er eksklusiv moms med mindre andet er oplyst. Alle priser i forbindelse med betaling er oplyst inklusiv 25% moms.

7. Betaling

Betalingen foregår via en SSL-forbindelse og håndteres af ePay, www.epay.dk. Det betyder at dine data er krypterede og ikke kan komme uvedkommende i hænde. Oplysningerne fra dit betalingskort kommer ikke ServicePartner Danmark A/S i hænde, men håndteres udelukkende af ePay. Vi hæver det godkendte beløb på din konto, når vi behandler din accept/bestilling.

8. Fortrydelsesret

Eventuelle reservedele er bestillingsvarer og fortrydelsesretten bortfalder, når disses modtages fra leverandør, typisk efter 1-2 hverdage. Påbegyndte serviceydelser såsom backup, geninstallation, tilbudsafgivelse mv., kan ikke fortrydes.

9. Garanti

Reklamationsretten omfatter alle fejl der kan henvises til produktfejl eller fejl der opstår som følge af normal brug af varen. Herunder er ikke omfattet naturlig slidtage, forkert brug af varen eller lign., ej heller skader som hører under forsikringer eller lign. Vi yder 90 dages begrænset garanti på reservedelene og serviceydelserne, undtaget er dog Fujitsu hvor der ydes 180 dages begrænset garanti på reservedelene.

10. Betingelser

Når du handler hos ServicePartner Danmark A/S accepterer du som kunde samtidig vores samlede handelsbetingelser.



ServicePartner Danmark A/S
CVR-nummer: 20000694
Ved Klædebo 15
2970 Hørsholm
Sidste Nyt
flere nyheder...
Copyright© 2018 ServicePartner Danmark A/S